Merhabalar herkese,
Arkadaşlar epeydir bir şeyi merak ediyorum. Bebeği emzirirken ne yapmalı? Geçen okuduğum bir yazıda bebeğiniz 20 dk emiyorsa 5 dk sı emme 15 dk sı ise duygusal ihtiyacını karşılamadır diyordu, emzirirken tlf la oynamayın, göz teması kurun ve okşayın bebeğinizi diyordu. Siz bunları yapabiliyor musunuz? Ayrıca acaba bebeğim emerken onunla konuşsam kitap okusam nasıl olur bilen var mı?