Merhaba kızlar ben dün bi gebelik testi yaptım baktım tek çizgi çıktı koydum kenara aradan baya zaman geçti eşim geldi gidip testi gördü aşkım diyor bu 2 çizgi dedim saçmalama olmaz öyle bir şey bi baktım ki 2 çizgi olmuş benim 2.5 yaşında kızım var , 2 sene sonra tekrar bi gebelik yaşamıştım ama maalesef dış gebelikle sonuçlandı ameliyat oldum . Korunuyorduk da aslında ve ertesi gün ilacı içmeme rağmen , adetim 3 gün geçti açıkçası test bozuk da olabilir diye düşünmek istiyorum , hastaneye gidemiyorum yaşamış olduğum dış gebelik bende travma yarattı , görsele bakar mısınız sizce ihtimalı nedir böyle olup başına gelen var mı ?
