Neolacaksimdi bayıltmadılar uyuşturdular sadece uyanıktı yani beni almadılar babası indi yanına 15 dakka da oldu bitti sonra odaya cıkardılar ne yapmam gerektiğini anlattı ve hiç ağlamadı sadece bakımını iyi yapman lazım onuda eşim yaptı ben bakamadım anne yüreği dayanamadım bezli olunca daha iyi iyleşirmiş hemen yaptır bence ayaklanmadan 2 aylıkken uyuyo zaten 1 haftada iyileşti