Alina_aaa 4ay 4 günlük aie hekiminin verdiğini kullanmak istemiyorum içime sinmiyor siz be kullanıyorsunuz
tomvejerry Alina_aaa bende onu kullanmak istemiyorum ya ne alicami anlamadım hepsine içinde şu var diyolar
GunesSila Alina_aaa bize doktorumuz aile hekiminin verdiğini kullanma dedi D vitamini de demir de newvit kullanıyoruz
kralicee1903 Ben sağlık ocağının verdiğini kullandım bir sorun yok 4 aydır kullanıyorum neden kullanmak istemiyorsunuz
Kuzularinanasi olala0 temiz evet.saglik ocaginin verdigi asırı pis kokulu gaz yapti daha 1 2 kullanimda.oyuzden devam etmedim hemen microfer almistim.hic yan etki yasamadik