Sabinakh Merhaba anneler,bebeklerniz kacc aylik ve d vitamnini dogru nasil verilir? Ben emzigije bir damla damlatib oyle veriyorum.bilemedimm
yildizmom-2023 Sabinakh bebeğim 3 buçuk aylık hemşire günde 1 defa 3 damla direk ağzına damlat demişti
umosko Sabinakh benim 2 aya yaklaştık kızım direk agzına damlatıyorum sizin hangi marka d vitamini bana bir sağlık ocağı verdi ama cocuk doktorundan da istedim onunkini kullanıyorum
Lenali 8 aylık kaşığa 3 damla damlatıp öyle veriyorum Dr bu dozda verdi 🤷♀️ Doğduğundan bu yanada kaşıkla verdim
kucuksevgilim Sabinakh Sağlık ocağından verileni kullanıyorum günde 1 defa 3 damla şeklinde içeriği güvenilir bilinenin aksine
EcrinMelek1- @Nuray41 bende çok unuttuğum oldu ikisini de bakalım inşallah bişey çıkmaz 1 ay önce tahlil yapıldı değerleri normal çıktı bişey olsaydı heralde değerleri düşerdi diye düşündüm