Kızlar bebişim 4 ay 15 günlük her konu da olduğu gibi bu konuda da iki farklı görüş var. Bazı doktorlar tarafından sakıncalı olabileceği savunuluyor bazıları tarafından sakıncası olmadığı.
Boyayıp zarar gören var mı?
Boyatsam normalde Kızılım kızıl mı yapayım yoksa değişiklik olsun diye siyah mı boyatsam karar veremedim. Beyaz tenliiyimm
