Kızlar bebeğim 7bucuk aylık. Park beşik kullanıyoruz. Şimdiye kadar anne yanına yakın üst bölümde yatıyordu. Ama artık koltuk kenarlarına tutunarak ayağa kalkmaya başladı. Bu şekilde beşikte de kalkar ve düşer diye korktum demirlerini çıkartıp yatağı en altına koydum. Bu şekilde mi kullaniliyor tam bilemedim en alt kısma mi koymamız gerekiyor şimdide bebek çok aşağıda oldu sanki 😃 siz kaçıncı ayda en alta geçtiniz