ikrabsra biz rahat bir yerde oturuyoruz bahçemiz çok büyük. Sabah kalktığımızda bezini çıkartıp tuvalete götürüyordum. Alışması çok zor oldu. İlk 2 hafta kadar hep altına kaçırdı. Kakasını zaten söylemiyordu. 10 dk da bir çişe götürüyordum. Korkuyordu. Ya da yok diyordu. Öyle böyle çişe alıştık. Tabi geceleri bağladığım da oldu. Sonra bir gün çizgi film izlerken kakasının geldiğini anladım hemen lazımlığa otutturdum. Bu arada lazımlık hep yanımızda geziyordu mutfak, oturma odası salon 🙈 neyse çok ağladı yapmamak için direndi bende direndim oyaladım sürekli. Çok az bişey yaptı alıştı. Öyle böyle derken şuanda kendisi gidip yapıyor. Anne çişim var sen bekle ben yapıp geliyorum der gider çişini yapar suyu döker gelir. Kakasınıda aynı şekilde sadece taharet almasında yardımcı oluyorum. Gece bezide bıraktık. Tabiki bu süreçte gece çiş kaçırmalar oldu. Ben bez bağlamak istesemde bağlatmadı. Velhasıl zor bir süreç sabır gerektiren bir süreç. Ama eğer çocuğunuzun hazır olduğunu anladığınızda başlayın derim. Allah kolaylık versin inşallah 😊🤲🏼