1905burkiyy Bebeğim 4 buçuk aylık ve ben halen lahosalık depresyonundan çıkamadım daha ağır geliyor bana sürekli ağlama hissi yetememe hissi :(
239195 1905burkiyy 49ondan sonra rahatlama çok gelmedi suan 2 aylık dediğiniz gibi endişe ağlama yememe hisleri geliyor
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Bizde 4ay 4günlüğüz.Bana da ağlama, yetememe hissi geliyor. Eşimle zaten kavgalarımız bitmiyor. Ama bu lohusalık mı başka bir şey mi bilmiyorum 🤷🏼♀️
1905burkiyy NeclaLeylaCeydaOhnealaneala bende aynı durumdayız bide eşim askeri personel uzak kalıyoruz:( tek başıma çok yoruluyorum
Eeminegulm Bu eşle kavgalar ne zaman bitçek ya neden hamileyken ilgili anlayışlı sonra tam tersi oluyorlar aynı durum bendede var ve aşırı yorgunum ve sinirliyim
1905burkiyy Eeminegulm anlayış önemli gerçekten ama biz bide bebekli hayata geçince ayrı bir agrasif oluyoruz yani ben öyle oldum gereksiz yere kavga ediyorum
Eeminegulm Emzirdiğin sürece lohusalık devam ediyor diye biliyorum hormonal olarak yani bir pakiyatrist arkadaşımada danıştım oğlum şu an 4 aylık daha 6 ayın var dedi vböyle hissetmek normalmiş