Hayırlı olsun öncelikle. Foto koysan daha iyi anlaşılır sorunuz. Bizim de göz kapağında değil de gözün beyaz kısmında kan oturmuştu doktora sorduğumda doğum kanalından basınçla geçtiği ve başı sıkıştığı için olur normal zamanla geçer demişti. Belki öyle bişeydir. İçiniz rahat etmezse dokotrunuza sorun