BusramBalaban Bebeğinizin kıyafetleri kurutma atıyor musunuz bide hangi moda çeker diye korkuyorum ben önümüz kış atarım artık bi size sorim dedim 🌸
Summerwine95 BusramBalaban atıyorum zaten asıl bebek için istedim kurutma makinesini.Ekstra hijyende atiyorum mis gibi oluyor
SetenayCo BusramBalaban Atıyorum, çekeceğini tahmin ettiğim kumaşları ona göre yarım beden büyük alıyorum. Siemens iq 800 modelini kullanıyorum. Hijyen programında yüksek ısıda kurutuyorum.
minikkalp BusramBalaban atıyorum bende arceliginkni kullanıyorum.. çekme veya salma ihtimali olanları atmıyorum. Dolap kuruluğu programında kurutuyorum