Elifumay_devrilmez66 Ağrı kesiciler açıldıktan sonra kaç gün kullanma süresi var acaba ben açalı 1 ay falan oldu da yeni aşı yaptırdım ateşi falan çıkarsa onu kullansam bişey olur mu