Kızımı hem özele hem devlete götürüyorum. Özel hastane gaita da gizli kan tahlili yapmıştı 18 gün önce süt alerjis olduğu çıkmıştı raporlu mama verdi. Ve kilo almadı. Devlette ki doktora da şikayetimizi söylediğimiz de normal ıkınması vs vs dedi sadece.( 50 günlükken falan.) neyse bugün devlete götürdük kalça çıkığı vardı, dedim böyle böyle süt alerjisi çıktı raporlu mama kullanıyor. Kan mı görüldü dedi sürekli dedi yok dedim gizli görülmüş. Şu hastane mi başlattı falan dedi evet dedim surat ifadesi değişik şekilde neyse başlamış bi kere dedi. Başka da bir şey demedi. Anlamadığım niye surat ifadesi değişmiş olabilir.