elfgokce Bebeğim 1 buçuk aylık. Emmek işin gece 3 kez uyanıyor. Fakat emzirirken anında tekrar uyuyor ve uyuyarak emiyor. Emme bittikten sonra 10 dk omuzumda gaz çıkarmaya çalışıyorum ama çıkmıyor. Bu sırada uyuyor. siz bu durumda ne yapıyorsunuz?
2boymommy elfgokce benim bebegimde mamasini icerken uyuyor ben bi sag omuz bi sol omuz pat pat yapiyorum bide belinden yukari dogru saat yönünde hareket ettiriyorum yada asaga yukari omuzumda salliyorum cikariyor
Biricikyavrum elfgokce Ben de önce omzumda pat pat yapıyorum çıkmazsa dizime yatırıp pat pat yapıyorum sırtına
elfgokce Biricikyavrum böyle denedim. Uyandı. Uyumadı bu sefer :) rahatsızda olmuyor aslında çıkmayınca. Ben 15 dk uğraşıyorum