3 yaşında çocuğum. Özellikle uykusu geldiğinde, diğer zamanlarda da bazen bı de uyurken genellikle parmak emiyor. Parmağı yara bile oldu hala emmeye devam etti. Acı oje denedim. Vazgeçmedi. Güzelce anlattım da olmadı. Artık ağız yapısı bozulmaya doğru gidiyor. Bı fikri, çözümü, başkasından duyduğu bişey olan varsa yoruma bekliyorum