Arkadaşlar bebeğim 2,5 aylık anne sütü ve mama olarak besleniyor bi kaç güne kadar geceleri acıktığında 3 saatte bir uyanırdı ben uyandırmazdım ama şu son 3 gündür neredeyse 6-7 saat aç kalıyor uyanmıyor ben zorla emziriyorum normalmi bu kadarı sizce