Merhabalar, kızım doğduğunda da kaka yapmamıştı . Nokta kadar yapmıştı bizim için yeterli diyip çıkarttılar. Eve geleli de ¾ günde bir kaka yapıyor. Hatta şuan 4 günü de geçti gece hiç uyumadı. Sanırım artık rahatsız oluyor. Kaka yapması için ne yapabilirim. Doktor normal diyor ama ikna olamıyorum 😞 sizde yaşıyor musunuz bu durumu?