Ayzennn_19 Kızlar merhaba kızım 34 günlük ABO uyuşmazlığına bağlı sarılık oldu sonra da kansızlık ortaya çıktı. 8 lerde kanı gerekirse kan takviyesi verilecekmiş. Şimdi araştırılması için Samsun’a sevk ettiler. Başına gelen var mı ??
dmtars35 Bizimde 2aylıkken kansızlık cıkti 4aylıyıx hala kansız kanı düşüyor bizimde kan alıyoruz hep tanımızda daha konmadi