Kızlar selam 2 ay 2 günlük oğlum var sadece mama ile besleniyor (sütüm olmadı bu arada linç etmeden önce) kilosu da 6 doktor acıkmadıkça kaldırma kendisi acıkınca kalkar demişti normalde geceleri 2-3 kez uyanırdı yalnız dün akşam 12 de uyudu sabah 6 da kalktı sonra tekrar uyudu 10 da kalktı bu normal mi? Ateşini ölçtüm ateşi yok üşümüş mü diye baktım hayır sıcak zaten ısıtıcı çalışıyor yatak odamda şimdi tekrar uyudu ama bebeğim kolik bebekti anca anca gaz sorunu ve kabız sorununu atlatıyor gaz sorunu varken asla uyumuyordu şöyle diyim doğduğundan beri ya kaynanam ya annem ya eşim nöbetleşe dururduk başında o kadar uyumazdı böyle yapınca şaşırdım kalkınca kakasını da yaptı o da normal şekilde gelmiş anlayamadım bir sorun olabilir mi daha geçen hafta sağlık ocağında kontrolü yapıldı ciğerleri falan normal dendi sadece kilo alımı fazla dendi karışık yazdım galib ama kafam karıştı böyle yapınca