Kızlar bebeğim 2 ay 14 günlük. 16 gunluklen rota virüsü geçirdi o günden beri normal olarak hergun 3 4 kez kakasını yapan bı bebek sarı renkte pütürlüdur normal demişti doktor ama bazen yapış yapış olur mukus dedikleri öyle mi oluyor galiba ama kan falan yok. Bu mukuslu kaka nasıl oluyor bn bilemiyorum netten baktım kafam karıştı. Birde bugün yapmış az bişey rengi turunncuya calisiyor ve sümüksü yapıda ve halsiz gibi ateşi yok . Doktora gidiym mi hemen. Yardımcı olursanız sevinirim.