Melis1706 Eceerva ben actim.gecen hafta yerlerde emekliyor zaten hasta xorapta sevmiyor benimkisi hep cikariyor ama devamli yanmiyor derece kullaniyorum
hayalperest2310 Eceerva açtık biz hava yağmurlu içerisi soğuk elleri kolları hep buzdu düşük ayarda açtık
Merydmr25 17072023baloglum benimde kızım 2,5 aylık daha açmadım bu ayı çıkardıktan sonra yakarım diye düşünüyorum ama bilemedim şimdi
SedaveDoga Eceerva ben Ankara da oturuyorum henüz yakmadım daha da düşünmüyorum termometre 24 -25 derecede evin içi gayet iyi
Beraninannesii Eceerva Termostat ayarlı bekliyordu zaten birkaç akşam derece düşünce gece yandı bu sabah yine derece düşmüş yine yanıyor ben üşüyorum çocukta üşür heralde.
asmedomom Biz konyadayiz, onceki hafta actik 35 derecede calisiyor. Havalar da bu ara iyi gidiyor aslinda ama esim kapattirmiyor 😒
EcrinMelek1- @Eceerva ben geçen hafta bı gece açtım sonra kapattım bugün hava soğuk evin içi iyi ama kurmayı bekleyen çamaşırlar var hem bizim hem kızımın o yüzden açarım düşük ayarda
Buket57 Eceerva bende bugün açtım istanbul bugün soğuk 🫠 kızım 5 aylık mecbur açtım kombiyi,çocuk olmasa yanmazdı daha,canları sağolsun hasta olmasında🥰
dunyamyavrum Eceerva bebeğinizin üşüdüğünü düşünüyorsanız neyi bekliyorsunuz ki hemen açın her ilin ısısı birbirinden farklı bazı iller hala sıcak bazısı baya soğudu siz kendi evinizin soğukluğuna göre hareket edin