Rk2838 acı biber yemiştim farkında olmadan , kızarıklık ve pişik yaptı baya kötü olmuştu. Doktora falan gitmedim, ıslak mendil kullanmadım o süreçte pamuk ve su ile temizledim kuruttum altını her açtığımda ve havalandırdım. Ayrıca zeytinyağını ısıtıp soğuttum her altını açtığımda temizleme işmini yapınca pamuk ile zeytinyağı sürdüm bazende mustela pişik kremimizden sürdüm. Sudokrem de çok iyi