Ay bende 8 farklı bez denedim prima care, prima aktif bebek ,Rossmann kendi markası, alman bi marka ,bim, sleepy ve e bebek şimdiye kadar kadar prima ve rossmanndan çok çok memnun kaldim ama Türkiye’de cooook pahalı Almanya’dan stok yapıp gelmiştim ama bitti haliyle ve primada çok pahalı. Şimdi bim denedim beğenmedim çok naylonsu e bebek güzel ama fazla sızdırıyor sleepy o zamanlar beğenmemiştim çok kısaydı 2 numarası ama şimdi paketim bitince goon denemeyi düşünüyorum bide gerçekten hoşuma giden uygun bir bez bulamadım