Emily37 pembeayakkabilikiz demekki iyi gelmedi bebişe🥺ben ilk bebeğimde molfix kullandım aşırı sızdırdı sonra o dönemde huggys vardı onu kullandım can bebe kullandım ve hep sorun yaşadım.kızımda da ilk doğduğunda sleepy aldım başta sorun yoktu ama 3 aylıkken her bez sızdırma yaptı primaya geçtim şuanlık memnunum.bi arkadaşım sleepy kullanıyor oda çok memnun ve asla sızdırma yapmadı dedi.eğer sızdırma yapmasaydı prima yerine sleepy kullanırdım güzel bi bez
Emily37 pembeayakkabilikiz fazla hassas kuzum demekki🥰birkaç bez alıp deneme yanılma yöntemi uygulıycaksın sanırım canım
pembeayakkabilikiz 1705happy umarım yapmaz canım. Aynen molfix çok şişiyor artık kızımın poposu kocaman gözüküyor önceden öyle değildi
papatya_1125 pembeayakkabilikiz çizgisi varmış yenilemişler Sanırım😊içeriği temiz ama dediğim gibi koku baya oluyodu.simdi kullanmıyoruz bez
Ezzzzi pembeayakkabilikiz molfiksin pure softunu mu kullanıyorsun ? O çok güzel aslında, ben 3 bezi tek geçerim , prima , molfix pure soft, goonun kahverengisi , ama goon da biraz kalın yapılı.
pembeayakkabilikiz Ezzzzi yok canım onu kullanmıyorum ince ve sızdirmayan arıyorum bugün marketlere bakacağım tavsiyelere göre birini şansa alıp deneyeceğim. Prima çok güzel ama pişik yaptı ilk zamanlar belki tekrar alırım onu denemek için pişik yapmaz umarım.
pembeayakkabilikiz Yuzuklerin_efendisi0 evet canim prima ck güzel kullandık 2 kere 2sinde de pişik yaptı maalesef kızardı poposu 😑
papatya_1125 pembeayakkabilikiz 6 numara bebem Natural var bende 🙂eşim aldı ama bezi bıraktık yavaş yavaş.kacirmalar oluyor tabi arada. Bir tek dışarıda bez bağlıyorduk Artık dışarıda da bağlamıyoruz
Defnesare15 iremnazshn brnde asla memnun değilim natural kullanıyoruz. Kilosuna göre alıyorum ama kesinlikle hep taşıyor
edafmo Dnz15 gece 8de takıyorum sabah 7-8 e kadar hiç sızma yapmıyor gerçekten en memnun kaldığım bez
Sydagny Deletedmom_117 katılıyorum ya yeniler öyle bende degistircem ama neye geçiş yapacağımı bilmiyorum
Sydagny Deletedmom_117 onceleri bı paket pure baby denemiştim iyiydi aslında psişik yapmamışti ama belki ona geçeriz biz aylık alıyorduk Allah’tan şimdi eski seriden sipariş verdim gelirse kullanırım gelmezse iade edip püre baby deniycem tekrardan