pembeayakkabilikiz Kızlar merhaba bebeğimin bezini değiştirmek istiyorum molfix kullanıyoruz memnunum ama çok kalın geliyor artık şöyle ince hafif bi bez önerisinde bulunabilir misiniz memnun kaldığınız?
Deletedmom_117 pembeayakkabilikiz kalinmi kız Bozmuşlar hem koku yapiyo hem incecik olmuş ikinci cinste tasio
pembeayakkabilikiz Deletedmom_117 ya bana çok kalım gibi geldi çocuğun bacakları ayrılıyor baya içime sinmedi artık ondan değiştireyim diyorum
Sydagny Deletedmom_117 katılıyorum ya yeniler öyle bende degistircem ama neye geçiş yapacağımı bilmiyorum
Defnesare15 iremnazshn brnde asla memnun değilim natural kullanıyoruz. Kilosuna göre alıyorum ama kesinlikle hep taşıyor
SelenayTerzioglu pembeayakkabilikiz bende molfix kullanıyordum ama memnum kalmadım primaya geçtim çok ince ve taşırmıyor şu anda gayet memnunum tavsiye ederim
Kgn_021222 pembeayakkabilikiz bebeland çok memnunum doğduğundan ber kullanıyorum molfix sleeoy de denedim yok yani en güzeli şokta satılıyor
Deletedmom_117 pembeayakkabilikiz garip bizimki incecik😂😂bende degistiricem Senin posttundan yararlanayim bari 😂
Kgn_021222 pembeayakkabilikiz evet ince ve sızdırma yapmıyor , bacaklarında lastik izi kalmıyor , ben genelde çıkartıyorum o iç lastikleri ona rağmen sızdırmıyor , sleepyde o lastiği çıkarırken kaç kere komple yırtıldı mesela çıkartamıyordum ve iz kalıyordu
Emily37 pembeayakkabilikiz ilk bebeğimde de prima kullandım şimdi kızımd da prima kullanıyorum.her bebek bezini denemiş biri olarak prima derim
pembeayakkabilikiz Emily37 prima ck güzel bez ama doğduğundan beri 2 kere denedim 2 sinde de pişik yaptı o yüzden molfixe geçmiştim
pembeayakkabilikiz Deletedmom_117 herkese farklı geliyor demekki 😁 faydalan bacım genelde baby turco demişler onu deneyeceğim bakalım 😁