Kızlar merhaba. Kızım bugün 18 aylık oldu ve doktor kontrolüne gittik. Kilo boy herşey çok güzel çıktı çok skur ve iştahlı bir bebeğim olduğu içinde ek gıdayı severek yiyor. Ama gel gelelim ki kızım sabah uyanınca çok aç oluyo ( gece beslenmesi kestik) ve akşam uyumadan da mama alıyor. Doktorumuz artk mamayı kesin sadece ek gıda yesin artk dedi.Bir başka sorunda biberonuda artık kesin dişleri çürür dedi. Alıştırma bardagimizin ucuda biberon şeklinde. Pipetli bardaklara yada normal bardaklara geçin dedi. Aslında normal bardak çok teklif ettim ama hiç içmek istemedi hep dokuyo suyu. Oysaki su içmeyi aşırı seven bir kızım var. Ne yapmalıyım. Bu yoldan geçen annelerimden tecrübeler rica ediyorum:((