Kızlar merhaba ben 39 gün önce sezeryan oldum ve 35 günlükken özel bilge temizliği için krem kullandım sezeryan yerim bayağı aşağıda dikişimin bitiş yerinde çok hafif sulanma var acaba iltihaplandi mı çevremde sorabilecegim kimse yok doktorumla irtibata geçmedim yarın kırk muayenemiz var onda görecek zaten ama yinede sormak istedim lütfen yorum yaparken kırıcı yorum yapmayın bilmiyordum krem sürmedim sadece farketmeden değmistir diye düşünüyorum sulanmada çok hafif şekilde var