Eşim bana aylık bir miktar veriyor ama 2 hafta sonra falan istemek zorunda kalıyor çünkü yetmiyor. Bu sefer ben kendim o aylık verdiği paradan bir miktar ayırarak birikim yaptım. Ama altın mı yapmam lazım harcanmaması için. Tek başıma gidemem am altın yapmak için uzakta.