Kızlar bebeğim 2800 doğdu ilk aylar çok güzel aldı 3 ay fakat 4 aylıkken 5800 olan bebeğim 6. Aya girdi 6300 iki aydır hiç kilo almıyor resmen 50 cm doğdu şuan 71 cm kayınvalidem boya gidiyor diyor ama inanmıyorum çokta hareketli üstelik 1 aydır sadece 100 gram almış bir sorun olduğunu düşünüyorum aranızda böyle olanlar var mi oturup sinirden ağladım