Bebegimin sadece cenesinin alt kismi kipkirmizi oluyordu, bebek egzamasi demisti doktorumuz. Kortizonlu kremle geciyor, sonra tekrarliyordu. Bu kremi sadece banyo sonrasi kullandik ve ilk kullanimdan etkisini gosterdi. Bir daha da tekrarlamadi cok sukur.
Bize iyi geldi, inşallah size de sifa olsun🙏🏼