Fndkurdu Kızlar sulandırılmış antibiyotiği 2 gün dışarda kaldı dolaba koymayı unutmuşum. Hafif renginde sarılık vardı ama ben verdim bebeğime hiç düşünmemişim sonradan farkettim. Başkna gelen var mı bişey olur mu
Angel_23 Fndkurdu merhaba canım bize de bugün toz antibiyotik verdiler bebeğim hasta sulandırdım onu içine su koydum yani dışarıda benimki ilk dolaba mı koymamız lazım
Fndkurdu Angel_23 sulandırdıktan sonra kullanma bitinceye kadar dolapta kalacak canım üzerinde de yazıyor. Yani bebeğine ver. Verdikten sonra dolap. Ben iki gün üst üste unuttum kendimde hastaydım dalgınlığımdan. Dılarda kalınca bir günde bişey olmaz belki ama 2 günde sararmış antibiyotik
Gamzosgamzos Angel_23 her antibiyotik buz dolabına konulmaz üzerinde saklama koşulları yazıyor bir bakın ona göre koyarsınız
Fndkurdu Burcu60 toz olan antibiyotiklerin bir çoğu konuluyor hatta bizim şimdiye kadar kullandıklarımız buzdolabına koyulandı
Burcu60 Fndkurdu evet ben yazın hepsini koyuyordum bende antibiyotik kullanıyorum su an oda tozdu ama üzerinde 25 derecenin altında saklayın yazıyor