Boracan Merhaba grip olduğum için gittiğim doktor KLAVUNAT 1000 mg hapını verdi emzirdiğimi söylemiştim fakat içindeki kullanım klavuzunds emzirirken kullanmanın zararlı olduğu yazıyor aramızda emzirirken kullanan var mı?
Handan61 Ben kullandim hasta oldugum dönemde bi zararini görmedim hatta klavunat bide largofen yazanda olmustu