Selam kızlar 17 aylık bir oğlum var bazen korkuyorum yaptığı hareketlerde sinirlendiği zaman genellikle istediği birşeyi vermediğimizde saç yolup kafa atıyor ısırıyor kendini yerlere atıp direniyor bunlar normal mi evde bu şekilde bişey asla görmüyor nerden öğreniyor bilmiyorum ne yapabilirim bunu da bilmiyorum güzel dille uyarıyorum kızıyorum hiç fayda etmiyor