Merhabalar 34 aylık bir kızım var ve anneliğimle ilgili ciddi bir buhran içindeyim yeni olan birşey değil aslında 3 yıldır inanılmaz zorlanıyorum, evliliğimde baba desteğinde hiçbir sıkıntı yok ama kızım o kadar zor bir bebekti ve şimdide o kadar zor bir çocuk ki ciddi anlamda psikolojik desteğe ihtiyacım olduğunu düşünüyorum, özel bir kliniğe gidecek maddi durumum şu an için yok, devlet hastanesi psikiyatride süreç nasıl işliyor bilmiyorum, maalesef emzirme sürecimizi hâlen sonlandıramadık travma yaratacak herhangi bir yöntem denemek istemediğim için süreci konuşarak ve şefkatle yönetmeye çalıştım ama olmadı olmuyor, demek istediğim ilaç kullanamam, psikiyatride başka bir tedavi uygulanabilir mi yoksa bunun için özel bir psikoloğa mı gitmem gerekiyor aydınlatırsanız sevinirim şimdiden teşekkürler