Kızlar merhaba kenarda altınımız var bozdurunca 180 bin tl para oluyor araba almak istiyoruz ama imkansız malesef krediler çok yüksek ödemeler çok yüksek eldeki paramızı kullanamıyoruz ve sanki gündem güne eriyip gidiyor gibi eşimde devremülk alalım mı diye sordu Bolu taraflarında termal kasaba mı ne varmış yılda 1 hafta gidebiliyormuşsun sadece onunda tarihi oluyormuş ama pek içime sinmedi gibi sonra da diyorum en azından tatil yapamasak bile 1 gafta dinlenmelik yerimiz olacak sizce alınmalı mı yoksa alınmamalı siz ne yapardınız