Vücudumda mantar vardı terlemeden olur demişti doktor emzirdiğim icin hap vercekti onun yerine krem şampuan verdi ama geçmedi bu seferde kabuklu kırmızı bişeyler çıktı kaşınıyordu doktora gittim egzama dedi mantarlarda iyileşmemiş dedi şampuan verdi, kortizonlu krem verdi kullanan varmı geçermi kremle sizce ?