minikkcivciv Sağlık ocağının verdiği d vitamini temiz içerikli mi oneris7 olan var mı bebegim 1 aylik
fatmaa37demir minikkcivciv ocean al canım. Sağlık ocağının verdiğini hiç kullanmadım doktorumuz içerisinde paraben var demişti.
papatyam-34 sseymanur merhaba 1 yaşına kadar mı kullanılıyor bu vitaminler 1 yaşından sonra bırakılması mı gerekiyor
sseymanur papatyam-34 d vitamini icin doktorumuz bize 2 yaşa kadar dedi ama 4. Ayda başlayan kan damlasıni 9. Ayda değerler normalse birakiloyor tahlil sonucuna göre
Arzuy tuccee evet eminim vitaminim tümünü ödemiyoruz, doktor yazıyor sigorta karşılaşıyor çok bir ücret ödenmiyor
beyoglu67 Desiferol plus kullandim kızımda İcinde ek olarak A ve C vitamini de vardi Suan 22 aylık kızım d vitamini degeri hala yüksek