Nurfatma aynı durumdayız bende geçmiş postlardan arattım siz çıktınız çocuğa kızmaya başladım günde bir kere olur anlarım ama bugün 5 kere altına yaptı ya büyük tvletini söyledi çişini hep kaçırdı biraz fazla kızdım uyudu şimdide çok üzülüyorum 22 aylıkken öğrendi 25. Ayına az 5 gün kaldı nerdeyse 3 ay olmuş yavrum niye böyle yapıyor anlamıyorum