aayysselll 2 aylıkken bende farkettiğim bir tel önde beyaz saçını bende korktum yeni doğan bebekte ne alaka diye ama genetik yatkınlık falan olabilir mi acaba ?
balbebekannesi01 aayysselll olabilir de bu kadar erken nasıl olur? Yani erkenden beyazlaşma devam mı edecek merak ediyorum.
Defnesare15 balbebekannesi01 sorma gereği duymadım önemli bişeyde gelmedi açıkcası. Niye bukadar kafanıza taktınız ç. Pigmentle alakalı diye düşündüm, yani önemli bilemedim.
Tugcee40 Benim oğlumda da 1 tel var suan 13 aylık benim de kafama takılıyor aslında ama bizde biraz genetik belki o yüzdendir diye düşünüyorum