yeniannelik_ Herkes merhaba oto koltuk alacağım bebeğim şuan 18 aylık sizce öncelikli olan yatış kademesimi yoksa dönebilmesi mi? Bütçemize uygun bir oto koltuğu bulduk 7 kademeli yatışı var ama dönebilen değil sizce hangisi ?
Mervetnl yeniannelik_ 3 aylıktan beri prego strong fix 360 kullanıyoruz memnunuz 3500₺ gibi bi fiyata almıştık 7 aylık şuan oğlum uzun yol yaptık kaç kere hiç sorun yaşamadık 😌
NmalkoC yeniannelik_ eğer araç koltuklarınız arkada kadar 0 yatmıyorsa tam yatabilen çokta önemli olmuyor dönmediği için biz sürekli yolculuk halinde olduğumuzdan döndürüp yatırıyorum çünkü koltuğu yatırma şansım olmuyor oyuzden aracınızdan bağlı ve yemek yedirirken oyun oynarken falan dönmesi çok rahat oluyor yoyko bear kullanıyorum
delirmeceler yeniannelik_ bizde ikizlere babyplus 7 kademeli aldık 360 larıda araştırdık ama çokta mantıklı olmadığı söylendi o yüzden yatış özelliği olması önceliğimiz oldu uzun yolculuklarda kurtarıcımız oldu
Mervetnl yeniannelik_ 3 kademeli yatıyor buda yatış pozisyonu gayet iyi destek yastığıda var içinde zaten. Ben tek bbaşıma çok çıktığım için bebeğimle dönmesi de önemliydi aslınsa ama inanın ay yataa mı daha iyi dönsemi diye düşünmedm. Gittim baktım beğendim içime sindi aldım 😌