Kızlar molfix kullanıyorum 3 aydır bu zamana kadar problem yoktu. Ama son 10-15 gündür 3 numara beze geçtiğimizden beri özellikle çişi çok taşıyor. Gece uykusunu bölüp üstünü değiştirmek zorunda kalıyorum. Öğlenleri de taşıyor. GOO.N bez alıp denedim o da taşıyor. Siz ne kullanıyorsunuz? Prima pahalı ama böyle giderse almak zorunda kalacağım