yumamiii Süt ve sut urunleri ,içinde süt tozu peyniralti suyu olan hiçbir şeyi yemedim yumurta kırmızı et tuketmedim.Paketli gıda tuketmemeye çalıştım çikolata falan ozellikle içindekiler kısmını okudum hep biraz zorlu bir süreç .Bebeğinizin neye tepki gösterdiğini sizin gozlemlemeniz gerekiyor,hangi besini tukettiginizde şikayet olusuyor.Ek gıda döneminde muhallebisini falan badem fındık soya sütüyle hazirliyodum .Kek veya biskuvisine de bunları koyuyordum.Sizin kaç aylık bebeğiniz ne şikayetleri var ?