Selam kızlar iki tane çocuğum var ve artık istemiyorum Allah isteyenlere versin bu çocuklarımın canını sağ eylesin rabbim dediğim gibi senelerdir psikolojik sorunlarım var 2 yaşında oğlum 1 buçuk aylık da bebeğim var onlara zor yetiyorum ikiside normal doğumla oldu kordonlarımı bağlatmak istiyorum ama çok korkuyorum kesikten falan sırf korktuğum için ikiside normal doğum oldu bu lazerle bağlanıyormuş kesik olmadan öyle birsey duydum doğru mu yani ameliyat olmadan çözümü yokmu bağlatmanin korkuyorum bende sırf korkudan ikiside normal doğum oldu bide yaş sınırı var mı kızlar bağlatmak için