ilaydaaltann_ Çok kötü bir şey yaşamaışsınız ya. Ben olsam kararsızlıktan ölürdüm. Çok şükür ki sağlıklı olmuş bebiş ❤️bizim bie çocuğumuz var, o zaman tarama yoktu ve yaptık, oğlum sağlıklı 1 yaşında. Ama gördüğüm kadarıyla 2. Çocuklarda olabiliyor . Tedbir almak lazım