Ecekusu ben alerjiğim şiddetli ve ileri derece özellikle yağ oranı yüksek gıdalara ceviz,fıstık,bal hatta zeytinyağı bile…Malasef benden de kızıma geçti ilk dediğiniz gibi başladı sonra giderek vucuduna yayıldı Ve resmen Süte düşmüş gibi 1 yaşında yanık yanık oldu alerjiden tabi ben tam olarak anlıyamadım bu kadar olcağınıda düşünmedim Malasef aynı gıdalara alerjimiz çıktı kızım küçük olduğu içinde atağı benden fazla oldu ilk zamanlar ben çok taktım sonra alerjisiyle yaşamaya alıştık deloday içiyorum bende aynı ilerledimi acillik oluyor iğnenimizi yiyoruz rutine döndü…Bir an önce götürüp alerji testi yaptırmak zorundasın canım Birde bizim kimyalsala alerjimiz var mesala Çamaşırlarını bitkisel ürünle yıkıyorum oda kabartıyormuş vucudunu sanırsam sizdede Aynı Biobellinda,ersağ,hom bitkisel gibi ürünleri kullan ben biobellinda kullanıyorum kendimde yapıyorum alerji sorunumuz %10 indi