annediyebiri Merhaba hanımlar 5 yaşında bir çocuk için vicco mu decathlon bot mu önerirsiniz kimi vicco kalitesiz yazmış fikirlerinizi bekliyorum
Epifenomen-gkc annediyebiri decathlonun sandaletlerini kullandım ve botunu kullandım özellikle botu tam kış botu çok soğuk yerde yaşıyorsanız asla ayakları üşümez tek kötü yanı Bir tık ağır oluyorlar vicxo’ya göre kesinlikle daha kaliteli
Annesinin-Kuzusu Vicco kullandım ama begenmedim cok sevecegimizi düsünerek almıştım hayal kırıklığı oldu
annediyebiri Annesinin-Kuzusu ben ilk adım ayakkabısından da pek memnun kalmadım acaba botu iyi olur mu diye düşünmüştüm