Cennetkokulum___ iymisiniz doktor önerdi bana 4 damla ver eğer alerji durumu olmazsa zorda kaldığında kullan dedi ben git kendi başına al kullan demiyorum ki çok tuhafsınız post açmış bana önerilen şeyi söyledim ister yap ister yapma bilim adamıymış gibi konuşupta ben caniymişim gibi yansıtmaya hakkın yok terbiyesiz.