mrvdmlh Merhabalar. Yattığı odayı sürekli havalandiriyorum. Önceleri günde bir kez olsun burnunu açıyordum, özellikle gece uykusuna geçmeden önce. Şu an yapmıyorum. Eğer odanız için oda nemlendirici kullanmıyorsanız mutlaka bir kabın içerisinde ağzı açık şekilde su bulundurun. Yastığa damlatılan yağlar, damlalar da mevcut ama ben şu an için gerek görmüyorum.