Kızlar yeni değil ama bundan bı kaç ay önce spirale dış gebelikle hamile kalmıştım aranızda öyle durumlar yaşayan oldu mu merak ettim sonra hiç doktora da gitmedim doktor yoktu koca şehirde çünkü hiç muayene olamıyoruz kendi kendime evde düşürdüm ne ilaç ne bir müdahale ilgilenen hiç olmadı özele de durumunuz yetmiyor öyle yazmak istedim