Geçtiğimiz salı içeriği temiz diye doktorumuzun da bilgisiyle bestirona başladık. Cuma ve bugün dahil her gün günde birkaç kez ishal yaptı oğlum. Her seferinde beline ya da karnına çıkıyor kakası oldukça sıvı yani. Sizce bestirondan kaynaklı olabilir mi?